dilluns, 17 de març del 2008

L’ESTRATEGIA SUPOSA OFERIR ACTIVITATS SINGULARS

És esencial per a una estratégia amb éxit, portar a terme activitats que es diferenciïn dels competidor. En un entorn competitiu com el que existeix en el de les comunicacions gràfiques, ón exiteixen opcions significatives en quant als vehicles utilitzats per a transmetre un missatge, la creativitat i la imaginació, poden ser un camí efectiu cap a posicions estratégiques.

Així dons, a la indústria gráfica de les comunicacions, convé plantejar-se seguir un dels camins que donem a continuació per establir una ventaje i una diferenciació competitiva:

1- Posicionar-se com especialista d’un mercat especific o d’uns serveis especifics en l’àrea en la que es pugui ser un lider.

2- Oferir el 100% dels serveis que necessita un sector de clients especifis tenint varies linees de producció i/o subcontractant allo que no es pugui realitzar al propi entorn productiu


3- Identificar aquell tipus de productes o serveis en els quals s’és molt efectiu i buscar clients que puguin apreciar aquesta oferta en un ámbit geogràfic molt més ampli.

Moltes vegades, l’estrategia s’ha de buscar d’una comibaicó d’aquests camis de manera que es consigna una posició singular en un marc específic.